1.1. Prezentul document stabileste termenii si conditiile care guverneaza utilizarea website-ului www.maris.ro si cumpararea de produse prin comanda online prin intermediul acestui site web. Prezentul document stabileste si pune la dispozitia publicului si informatii despre conditiile generale de achizitie de la MARIȘ, din showroom sau de la distanta, cat si conditii de intretinere pentru produse, specificatii despre acestea si alte informatii utile.
1.2. Vizitarea, folosirea, cumpararea sau comandarea produselor MARIȘ sau a produselor vizualizate pe website-ul www.maris.ro implica acceptarea prezentilor Termeni si Conditii. Pentru folosirea in bune conditii a website-ului, va adresam rugamintea de a citi cu atentie si in integralitate acesti Termeni si Conditii.
1.3. Ne rezervam dreptul de a efectua modificari ale acestor Termeni si Conditii sau ale site-ului www.maris.ro fara o notificare prealabila, aceste modificari devenind obligatorii si cu efect imediat pentru toti utilizatorii.
1.4. In cazul in care vizitati site-ul nostru cu regularitate, aveti responsabilitatea de a citi cu regularitate Termenii si Conditiile website-ului nostru, de fiecare data urmand a se aplica acea versiune in vigoare la momentul vizitarii, utilizarii website-ului sau incheierii unui contract prin intermediul website-ului www.maris.ro
1.5. Informatii despre companie:
Denumire: MARIȘ MTM Manufacturing SRL
CUI: RO37061830
Sediu: Strada ROMA, nr. 62, etaj 1, ap.1, Bucuresti, Romania, cod postal 011774
Contact: [email protected]
2.1. MARIȘ MTM Manufacturing poate publica pe website informatii despre Bunuri si/sau Servicii si/sau Promotii practicate de catre acesta sau de catre oricare alt tert cu care MARIȘ MTM Manufacturing are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada de timp si in limita stocului disponibil.
2.2. Preturile aferente Bunurilor si/sau Serviciilor prezentate in sectiunile de vanzare de pe site, in shop-ul online si care sunt susceptibile optiunii de cumparare prin apasarea butonului CUMPARA pe website sunt exprimate in lei (RON) si includ T.V.A. Preturile aferente Bunurilor si/sau Serviciilor prezentate in sectiunile de expunere exemplificativa (sectiunile de prezentare) pe website pot fi exprimate in euro (EUR) si includ T.V.A. In cazul achizitiei acestor produse sau pachete, calculul pretului de vanzare se face prin raportare la cursul BNR din ziua vanzarii (facturarii sau emiterii bonului fiscal) +2%.
2.3. Comunicarea cu Vanzatorul se poate realiza prin interactiunea directa cu acesta sau prin adresele mentionate la sectiunea “Contact” din Site.
2.4. Toate informatiile si imaginile folosite pentru descrierea Bunurilor si/sau a Serviciilor disponibile pe Site (imagini statice / dinamice / prezentari multimedia / etc.) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea Vanzatorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare. Intrucat produsele prezentate pe website-ul www.maris.ro sunt preponderent lucrate manual, aspectul lor poate diferi fata de imaginea de prezentare. Intrucat imaginile prezentate pe website sunt fotografiate de fotografi profesionisti in studiouri iluminate cu lumini fotografice, tonurile si nuantele de culoare pot fi distincte in realitate.
3.1. Accesul in vederea efectuarii unei Comenzi ii este permis oricarui Client/Cumparator. Serviciul de deplasare la domiciliul clientului in vederea achizitiei sau probei este disponibil doar in Bucuresti si va fi pus la dispozitia Clientilor pe baza unei programari prealabile si il limita disponibilitatii personalului.
3.2. Pentru motive justificate, MARIȘ MTM Manufacturing isi rezerva dreptul de a restrictiona accesul Clientului/Cumparatorului in vederea efectuarii unei Comenzi si/sau la unele din modalitatile de plata acceptate, in cazul in care considera ca in baza conduitei sau a activitatii Clientului/Cumparatorului pe Site, actiunile acestuia ar putea prejudicia in vreun fel MARIȘ MTM Manufacturing. In oricare dintre aceste cazuri, Clientul/Cumparatorul se poate adresa la MARIȘ MTM Manufacturing, pentru a fi informat cu privire la motivele care au condus la aplicarea masurilor susmentionate.
3.3. In cazul platilor prin transfer bancar, Vanzatorul nu este/nu poate fi facut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Cumparator, incluzand, dar nelimitandu-se la comisioane de conversie valutara aplicate de catre banca acestuia, in cazul in care moneda fondurilor clientului difera de RON. Responsabilitatea pentru aceasta actiune o poarta numai Cumparatorul.
3.4. Clientul/Cumparatorul poate efectua Comenzi pe Site, prin folosirea formularului de comanda. Odata transmisa solicitarea, un Bun si/sau un Serviciu este disponibil pentru achizitie in masura in care exista stoc disponibil pentru aceasta la momentul la care operatorul Vanzatorului prelucreaza comanda. Transmiterea solicitarii prin platfora de comanda presupune validarea comenzii de catre un operator al Vanzatorului. Pana la confirmarea de catre operator, simpla transmitere a solicitarii prin platforma nu atrage dupa sine rezervarea automata a Bunului/Serviciului si nici nu presupune ca exista stoc disponibil. Intrucat platforma magazinului online MARIS poate fi accesata de multipli utilizatori concomitent, nu garantam disponibilitatea stocului nici in cazul in care pe pagina de pe care comandati este afisat stoc disponibil, intrucat exista posibilitatea ca doi utilizatori sa plaseze o comanda concomitent, iar preferinta va avea cel a carui comanda a fost inregistrata cu o mili-secunda inaintea tuturor celorlate comenzi.
3.5. Prin formularul de comanda si prin formularul de contact Cumparatorul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare sau procesului de informare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii Comenzii sau adresarii ticketului de informare.
3.6. Prin plasarea Comenzii sau prin plasarea unei adrese prin intermediul functiilor si formularelor de contact disponibile pe site, Cumparatorul consimte ca Vanzatorul poate sa il contacteze, prin orice mijloc disponibil / agreat de Vanzator, in orice situatie in care este necesara contactarea Cumparatorului.
3.7. Notificarea de tip email automat primita de catre Cumparator, dupa plasarea Comenzii, este un instrument automat generat de un server si are un rol strict de a informa utilizatorul website-ului cu privire la receptionarea cererii de comanda. Acest email nu reprezinta acceptarea Comenzii si nici incheierea contractului la distanta in acceptiunea O.G. 34/2014, conform prevederilor legale.
3.8. Pentru motive justificate, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a modifica cantitatea Bunurilor si/sau Serviciilor din Comanda pentru care poate confirma disponibilitatea sau pentru care poate transmite acceptarea Comenzii si incheierea Contractului. Modificarea cantitatii de Bunuri si/sau Servicii din Comanda va fi transmisa Cumparatorului la adresa de e-mail sau la numarul de telefon puse la dispozitia Vanzatorului la efectuarea Comenzii.
3.9. In acceptiunea legii prin O.G. 34/2015 si in procedurile interne ale MARIȘ MTM Manufacturing, contractul se incheie intre Vanzator si Cumparator in momentul emiterii facturii fiscale de catre Vanzator pe suport durabil. Din acest motiv, contractele incheiate in momentul prezentarii personale a Clientului in showroom-ul MARIS si contractele incheiate in momentul livrarii prin curierii MARIS care opereaza case de marcat pentru comert ambulant si incaseaza prin POS la domiciliul sau o alta adresa a clientului, prestand la cererea Clientului serviciul MARIS On Call, nu fac obiectul O.G. 34/2014.
3.10. Pentru Comenzile ce urmeaza a fi ridicate de la showroom-ul MARIȘ, preturile si rezervarile Bunurilor si/sau Serviciilor sunt valabile 72 (saptezeci si doua) de ore de la inregistrarea Comenzii de catre Cumparator.
3.11. Vanzatorul poate anula Comanda efectuata de catre Cumparator, in urma unei notificari prealabile adresate Cumparatorului, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri:
- OP-ul prin care se transmite dovada platii nu este validat de catre banca si banii nu au ajuns in contul MARIȘ MTM Manufacturing in termen de doua zile lucratoare de la momentul receptionarii OP-ului doveditor;
- Neacceptarea de catre banca emitenta a tranzactiei, in cazul platii online;
- Datele furnizate de catre Client/Cumparator in vederea procesarii comenzii pe Site sunt incomplete si/sau incorecte;
- Clientul/Cumparatorul refuza sa puna la dispozitia Vanzatorului toate datele necesare conform legii pentru emiterea facturii fiscale.
3.12. In cazul in care un Bun si/sau Serviciu comandat de catre Cumparator, nu poate fi livrat de catre Vanzator iar contravaloarea acestuia a fost incasata, Vanzatorul va informa Clientul/Cumparatorul asupra situatiei survenite si va returna in contul Cumparatorului contravaloarea Bunului si/sau Serviciului, in termen de maxim 5 (cinci) zile lucratoare de la data la care Vanzatorul a luat la cunostinta incapacitatea sa de a livra sau de la data la care Cumparatorul si-a exprimat in mod expres intentia de reziliere a Contractului.
3.13. Prin inregistrarea unei Comenzi pe Site, Cumparatorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care Vanzatorul isi deruleaza operatiunile comerciale.
3.14. Pentru comertul online: Dreptul de Retragere din Contractul incheiat la distanta, conform O.G. 34/2014 este detaliat in pagina Politica de Retur
4.1. Preturile afisate pe acest site in sectiunile de expunere exemplificativa (sectiunile de prezentare) sunt strict orientative, iar preturile afisate pe acest site in sectiunile de vanzare (ONLINE SHOP) sunt valabile doar pentru achizitiile de pe acest site pentru produse disponibile in stoc, prin comenzi plasate folosind platforma de comanda. Partenerii MARIȘ MTM Manufacturing au libertatea sa isi practice propriile adaosuri.
4.2. Modalitatea de plata aleasa, datele de facturare si datele de livrare trebuie specificate in fiecare Comanda. Vanzatorul va emite catre Cumparator o factura fiscala pentru Bunurile si Serviciile livrate, obligatia Cumparatorului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare. Refuzul de a furniza datele de identificare ale Persoanei Fizice conform legii sau datele de identificare ale Persoanei Juridice conform Certificatului de Inregistrare fiscal si a Numarului de Ordine de la Registrul Comertului duc la anularea comenzii.
4.3. Vanzatorul va transmite Cumparatorului factura aferenta Comenzii ce contine Bunuri si/sau Servicii vandute de MARIȘ MTM Manufacturing, cu exceptia Bunurilor si/sau Serviciilor vandute de partenerii MARIȘ MTM Manufacturing, precum si pentru alte plati aferente Comenzii, in format fizic in cazul platii ramburs, in format electronic in cazul platii prin transfer bancar (prin posta electronica) la adresa de e-mail mentionata de Cumparator in formularul de contact. Pentru bunurile livrate prin curierii MARIȘ in Bucuresti, sau vandute prin Serviciul MARIȘ On Call, fiscalizarea se face la livrare, in fata clientului, acesta avand optiunea de plata numerar sau prin POS.
4.4. Pentru o corecta comunicare a facturii aferente Comenzii, Cumparatorului ii revin obligatiile de a transmite ori de cate ori este cazul datele necesare emiterii facturii.
4.5. Prin trimiterea Comenzii, Cumparatorul isi exprima acordul sa primeasca facturile in format electronic prin intermediul postei electronice, la adresa de e-mail mentionata in formularul de contact, fara semnatura si stampila, conform prevederi Cod Fiscal.
5.1. Vanzatorul se obliga sa livreze Bunurile prin curieri in Bucuresti, in sistem de curierat door-to-door cu una dintre firmele cu care are contract sau in showroom-ul MARIȘ, conform optiunii Clientului.
5.2. Vanzatorul va asigura ambalarea corespunzatoare a Bunurilor si va asigura transmiterea documentelor insotitoare.
5.3. Vanzatorul va efectua livrarea Bunurilor si Serviciilor numai pe teritoriul Romaniei.
5.4. Daca produsul comandat este in stoc, livrarea se va face in 72 de ore (3 zile lucratoare) de la confirmarea comenzii. In cazul in care un produs comandat nu se afla in stoc, un reprezentant MARIȘ va comunica durata de livrare telefonic sau pe mail.
6.1. Dreptul de Retur, procedurile si toate informatiile necesare sunt detaliate in pagina Politica de Retur.
7.1.Termenii, termenele si conditiile prezente guverneaza Comanda si reprezinta vointa partilor, fiind Acordul ce are ca obiect vanzarea de bunuri vestimentare viitoare, definite de art. 1658 Cod Civil, produse in conformitate cu optiunile Cumparatorului, specificatiile acestuia si caracteristicile sale corporale, inregistrate in fisa de comanda.
7.2 Fisa de comanda retine indicatiile si masurile Clientului, ce corespund Comenzii si dimensiunilor corporale ale Clientului, inregistrate in conformitate cu Ghidul de Masuri MARIȘ , prezentat spre consultare si informare.
7.3. Pretul produselor MARIȘ include toate taxele si variaza in functie de tesatura si optiunile alese. Pretul este specificat de Vanzator si consultat in lista de preturi prezentata. Voucherele nu se cumuleaza cu alte oferte.
7.4. In vederea lansarii Comenzii se achita un avans de 60% din valoarea acesteia, prin card, transfer bancar sau numerar. Avansul este platit in momentul in care suma ajunge in contul bancar MARIȘ. Odata platit avansul comanda se considera lansata si nu potate fi modificata.
7.5. Plata avansului reprezinta acceptarea Termenilor, Termenelor si Conditiilor MARIȘ. In cazul renuntarii la comanda, avansul se pierde, intrucat odata cu lansarea comenzii se achizitioneaza si se importa o stofa pe comanda pentru Client, aceasta taindu-se conform comenzii, iar stornarea ei nu poate fi facuta.
7.6. Dupa plasarea comenzii confirmata prin plata avansului, se accepta modificari ale Comenzii doar cu plata suplimentara a pretului tesaturii, respectiv 60% din valoarea comenzii, intrucat prin plata avansului s-a confirmat comanda ferma plasata in conditiile discutate si agreate inainte de lansarea acesteia.
7.7. Restul de plata este datorat cand produsul comandat este anuntat ca fiind disponibil spre livrare. Pretul produselor este datorat in integralitate pentru produsul comandat. In cazul in care clientul refuza livrarea (expres sau tacit), pretul este datorat, considerat a fi scadent de la data instiintarii ca fiind disponibil spre livrare. Cumparatorul se obliga sa preia bunul la predare si sa plateasca pretul intreg al acestuia, in cazul in care bunul este corespunzator comenzii, din punct de vedere tehnic si calitativ.
7.8. Termenele agreeate curg de la lansarea comenzii, confirmata prin plata avansului. Termenul de proba si de livrare este cel specificat in fisa de comanda. Pentru produsele bespoke, termenul de livrare se calculeaza in functie de data la care clientul s-a prezentat la proba intermediara.
7.9. Termenele orientative de livrare sunt: costume made-to-measure ~45 zile; costume bespoke ~60 zile; camasi made-to-measure 21-30 zile, camasi bespoke 21-30 zile. Termenele se ajusteaza in functie de momentul plasarii comenzii, de incarcarea Vanzatorului si de perioada anului. Termenele asumate de Vanzator sunt cele inscrise pe fisa de comanda.
8.1. Bespoke este un procedeu de manufactura pe baza unui tipar construit pentru corpul Clientului, croit si taiat manual in atelier, plecand de la masurile corporale, finisat dupa minim o proba interfazica. Se folosesc masini de cusut si elemente tehnologice inovative, menite a prelungi durata de viata a costumului, rezistenta stofei si a cusaturilor la imbinari. Produsele bespoke nu includ din oficiu piepti full canvas, piepti sau butoniere cusute manual, aceste optiuni fiind disponibile la cerere, contra cost.
8.2. Made-to-measure este un procedeu semi-industrial de confectie a pieselor individuale plecand de la un tipar de serie, taiat automat intr-o fabrica, pe baza masurilor luate de pe un etalon, neincluzand probe interfazice. Se folosesc roboti industriali si procese tehnologice specifice productiei de serie.
8.3. Ready-to-wear este un procedeu industrial, de confectie a pieselor de serie.
8.4. Pentru produsele bespoke proba intermediara este obligatorie. Pentru produsele made-to-measure proba de livrare nu este obligatorie. Solicitarea Clientului de a renunta la oricare dintre aceste probe reprezinta renuntarea la orice pretentii cu privire la dimensiunile rezultate ale costumului, sau asupra modului in care acesta se aseaza pe corp.
8.5. Schimbarile in greutate survenite intre data masurilor si cea a probei nu sunt un motiv de renuntare la Comanda. In cazul in care intre masuri si proba dimensiunile corporale ale Clientului sufera fluctuatii de peste ±4cm pe circumferinte, MARIȘ este indreptatit sa ceara ajustarea costului in vederea recroirii produsului, sau reachizitionarii stofei.
8.6. Produsele MARIȘ bespoke sunt confectionate plecand de la masurile corporale ale Clientului si tin cont de rezerve tehnologice, denumite lejeritati. Lejeritatea reprezinta volumul de tesatura ce permite miscarea fara a risca deformarea acesteia. Lejeritatile de la proba sunt cele recomandate in vederea prelungirii duratei de viata a costumului. Prin reducerea acestora, raspunderea deformarii sau ruperii tesaturii apartine Clientului inca de la proba.
8.7. Produsele MARIȘ made-to-measure sunt confectionate plecand de la un etalon, fiind modificate pentru a corespunde masurilor corporale ale Clientului. Modul in care etalonul imbraca corpul Clientului la data lansarii Comenzii este reprezentativ pentru modul in care produsul va arata, ajustat fiind in materia circumferintei taliei, a circumferintei soldurilor si a lungimilor. Lejeritatile prezente pe etalonul recomandat de Vanzator se vor mentine. In cazul in care Clientul solicita reducerea acestora, raspunderea deformarii sau ruperii tesaturii ii apartine inca de la lansarea Comenzii.
8.8 MARIȘ garanteaza ca tesaturile folosite in procesul de manufactura provin de la furnizori de prestigiu, inscrisi pe eticheta si sunt conforme prezentarii de la plasarea comenzii. Tesaturile au durate de viata si termene de uzura diferite, putand varia de la andurante de 10 ani, si pana la o singura purtare, in functie de finetea lor, modul in care au fost purtate, dimensiunile corporale ale Clientului sau anumite specificitati ale corpului acestuia. MARIȘ nu poate fi tinut responsabil si nu isi asuma garantia produsului impotriva ruperii, patarii, deformarii, descoamarii, scamosarii sau gauririi tesaturii. In selectia MARIȘ de tesaturi sunt doar tesaturi calitative, insa acestea au limitari tehnologice si trebuie folosite, ingrijite si depozitate in mod corespunzator. Uzura tesaturii este un proces natural ce poate surveni si intr-o singura purtare, in functie de conditiile de purtare, de perspiratia si volumul corporal al utilizatorului.
9.1. Costumele bespoke beneficiaza de serviciul ajustarii, insa doar daca gradul de uzura a tesaturii permite aceasta procedura (decolorare prin expunere UV, rarefiere prin purtare etc).
9.2. Aceste ajustari se definesc: ±6cm pe talie, ±4cm pe sold, ±1,5cm pe biceps, ±2cm lungimea manecilor, ±4cm lungimea pantalonilor, ±2cm pe circumferinta piciorului.
9.3. In cazul in care Clientul doreste redimensionarea in minus ca rezultat al scaderii insemnate in greutate, iar gradul de uzura a tesaturii permite aceasta procedura, costumul bespoke poate fi recroit contra unei sume comunicata dupa evaluarea procedeului.
9.4. Modificarile prezentate in acest paragraf sunt conditionate de neinterventia altui atelier intre momentul livrarii produsului si momentul solicitarii ajustarii.
10.1. Promotiile comunicate pe acest website se aplica exclusiv pentru produse achizitionate din showroom-ul MARIȘ din Bucuresti. Promotiile nu se aplica automat in magazinele partenere si nu se cumuleaza cu alte oferte sau reduceri.
10.2. Sectiunea Oferte speciale de pe acest website include produse stabilite de comerciant, produse care achizitionate ca un pachet intr-o oferta au preturi scazute fata de pretul de lista, insa nu sunt susceptibile de alte discounturi, reduceri si nu pot fi cumulate cu alte oferte.
10.3. Garantia perfectiunii experientei si tinutei se adreseaza doar produselor bespoke marcate ca atare pe fisa de comanda si presupune trecerea prin mai multe probe in vederea asigurarii satisfactiei Clientului in procesul de comanda. Pentru produsele care nu corespund fisei de comanda si nu satisfac asteptarile clientului la proba finala, si pentru care s-au investit efortul si tehnologia disponibile, de-a lungul a cinci probe, Clientul poate refuza produsul si cere rambursarea avansului. In cazul in care Clientul solicita declansarea acestui mecanism, orice beneficiu sau discount acordat in vederea unei comenzi ce includea produsul care se reclama, trebuie restituit. Nu se poate beneficia de aceasta Garantie in cazul in care Clientul reclama o problema rezultat al cererii sale, ca exemplificativ, dar nelimitativ: taierea din tesatura, alegerea unei forme a croiului, alegerea unei butoniere, eliminarea lejeritatilor recomandate etc.
11.1. Un costum MARIȘ bespoke ne imbraca impecabil, insa pentru a ne asigura de succesul tinutei, costumul trebuie ingrijit corespunzator.
11.2. Inca de la achizitie, in cazul in care ne dorim sa beneficiem de el o lunga durata de timp, este recomandat sa achizitionam doua perechi de pantaloni la un sacou, acestia fiind supusi uzurii intense.
11.3. Recomandam ca intre purtari sa treaca minim 48h, pentru ca fibrele sa se poata realinia in tesatura, iar aceasta sa se oxigeneze corespunzator. Sub nicio forma nu trebuie purtat acelasi costum zilnic.
11.4. Costumele nu necesita curatare dupa fiecare purtare, motiv pentru care este recomandata curatarea la un interval nu mai des de 3 luni, bineinteles, exceptie facand cazurile aparte. Curatarea trebuie facuta in curatatorii specializate si prin procese chimice, nu prin spalare traditionala sau la masina de spalat.
11.5. Costumele, dar in special sacourile, trebuie depozitate pe umerase corespunzatoare dimensiunii pernitei umarului, pentru a nu o deforma. Pernitele din costumele MARIȘ sunt dimensionate umarului purtatorului, motiv pentru care sacourile noastre vin insotite de umerase de dimensiuni diferite.
11.6. Asezarea acestora in garderoba trebuie sa permita aerisirea corespunzatoare cand sunt depozitate. Sacourile nu trebuie sa stea sub presiune reciproca pentru a nu se sifona suprafata frontala a umarului. De asemenea, nu este recomandata depozitarea lor in husele pentru transport.
11.7. Urmele de praf sau scamele se indeparteaza prin perierea cu o perie din par de cal. In cazul in care nu se curata prin periaj usor este recomandata consultarea unui curatator si nu udarea tesaturii.
11.8. Pantalonii sifonati se calca la croitorie sau in curatatorii si nu acasa, masa traditionala de calcat nefiind in masura sa redea aspectul initial al dungii pantalonului. Sacoul se calca doar la croitor.
11.9. La asezarea si ridicarea de pe scaun trebuie sa fim atenti la intreaga tinuta. Cand ne asezam, pantalonii se ridica aproximativ 5-8 cm deasupra genunchilor, intrucat prin tensionarea tesaturii se accelereaza uzura.
11.10. Daca prin conformatia corpului aveti risc crescut de a dezvolta peeling (tocire a tesaturii), este obligatoriu sa comunicati acest lucru consultantului MARIȘ pentru alegerea unei tesaturi mai rezistente, cu un grad de finete redus si un gramaj crescut, prelungind astfel durata de viata a acesteia.
11.11. Peeling-ul sau tocirea tesaturii sunt riscuri inerente asociate fibrelor naturale din care sunt confectionate produsele MARIȘ si nu sunt acoperite de garantie, intrucat aparitia lor depinde de modul de utilizare, intensitatea utilizarii si conformatia corpului purtatorului.
12.1. Toate drepturile de autor si alte drepturi de proprietate intelectuala asupra tuturor materialelor sau informatiilor continute de acest website (imagini, texte, grafice, simboluri, elemente de grafica web, script-uri, programe, logouri, baze de date) de pe www.maris.ro, revin companiei MARIȘ MTM Manufacturing.
12.2. Orice utilizare a site-ului www.maris.ro sau a continutului sau, inclusiv copierea sau stocarea integrala sau partiala a continutului, in alt scop decat pentru uzul dumneavoastra personal si necomercial, este permisa numai cu acordul prealabil in scris al MARIȘ MTM Manufacturing.
12.3. Pentru a raporta o eventuala incalcare a dreptului de autor sesizata pe site, va rugam sa ne contactati la adresa [email protected].
12.4. Informatiile de orice natura furnizate de catre Cumparator/Client Vanzatorului, vor ramane in proprietatea Vanzatorului.
12.5. Nicio declaratie publica, promovare, comunicat de presa sau orice alt mod de dezvaluire catre terte parti nu va fi facuta de Cumparator/Client cu privire la Comanda/Contract fara consimtamantul prealabil scris al Vanzatorului.
12.6.Prin transmiterea de informatii sau materiale prin intermediul acestui site, oferiti Vanzatorului acces nerestrictionat si irevocabil la acestea, dreptul de a utiliza, reproduce, afisa, modifica, transmite si distribui aceste materiale sau informatii. Sunteti, de asemenea, de acord ca Vanzatorul sa poata utiliza liber, in interes propriu, aceste idei, concepte, know-how-uri sau tehnici pe care ni le-ati trimis prin intermediul website-ului. Exceptie fac datele cu caracter personal acoperite de politica GDPR.
12.7. MARIȘ MTM Manufacturing nu va constitui subiect de obligatii referitoare la confidentialitatea informatiilor trimise, daca legislatia in vigoare nu prevede alte specificari in acest sens.
13.1. MARIȘ MTM Manufacturing asigura, in conditiile legii, pastrarea confidentialitatii datelor cu caracter personal ale utilizatorilor si respectarea dreptului acestora la protectia vietii private.
13.2.Furnizandu-ne datele dumneavoastra cu caracter personal, consimtiti la utilizarea de catre noi a datelor colectate in scopul de a ne indeplini angajamentele asumate fata de dumneavoastra si de a va furniza serviciul promis. Datele dumneavoastra vor fi utilizate in urmatoarele scopuri:
a.Pentru a raspunde intrebarilor si solicitarilor trimise de dumneavoastra prin intermediul formularului de contact;
b.Pentru a va informa cu privire la serviciile noi sau modificate;
c.Pentru a va trimite oferte de marketing, cum ar fi newslettere si cataloage;
d.Pentru a va contacta in eventualitatea oricaror probleme cu livrarea produselor dumneavoastra;
e.Pentru a notifica castigatorii, in cazul competitiilor organizate online.
13.3. MARIȘ MTM Manufacturing nu va transfera, vinde sau oferi la schimb datele dumneavoastra catre terti, decat in vederea indeplinirii angajamentelor sau a contractelor asumate intre parti. Datele care sunt transferate catre terti, de exemplu companii de curierat in legatura cu livrarea bunurilor, sunt folosite doar pentru a indeplini angajamentele MARIȘ MTM Manufacturing fata de dumneavoastra.
13.4. MARIȘ MTM Manufacturing a luat masuri tehnice si organizationale pentru a proteja datele dumneavoastra impotriva pierderii, manipularii, accesului neautorizat etc. Aceste masuri sunt adaptate in permanenta în acord cu progresul si dezvoltarile tehnologice.
13.5. Dreptul tau de a dispune de datele pe care le-ai inregistrat pe MARIȘ este garantat de politica noastra. In acest sens, iti poti modifica si sterge datele inregistrate pe www.maris.ro oricand si iti poti modifica si sterge datele de contact pe care le-ai inregistrat in scopul de a primi oferte, newslettere, informari, incluzand noile informatii despre produse si servicii lansate. De asemenea, daca intampini dificultati in acest sens, te rugam sa ne soliciti printr-un email stergerea datelor.
14.1. Va rugam sa pastrati Bonul Fiscal primite la cumparare, pentru eventualele reclamatii privind lipsa de conformitate a produsului. Termenul de garantie comerciala este de 30 de zile de la data livrarii produsului pentru deficiente neimputabile consumatorului.
14.2. Durata medie de utilizare este de 12 luni, daca sunt respectate instructiunile de ingrijire descrise in prezenta pagina.
Prezenta garantie nu afecteaza drepturile consumatorului conferite de legislatia in vigoare (Legea 449/2003;21/92).
14.3. MARIȘ MTM Manufacturing SRL ofera ca modalitati de asigurare a garantiei repararea sau inlocuirea produsului individual, dupa caz, in functie de deficientele constatate. Termenul de solutionare a reclamatiilor este de max. 15 zile calendaristice de la data inregistrarii reclamatiei la vanzator.
14.4. Pentru acordarea garantiei este necesara respectarea instructiunilor de intretinere si folosire prezentate in acesti Termeni si Conditii.
14.5. Deteriorarile de genul zgarieturilor, al petelor sau rupturilor etc care nu au fost aduse la cunostinta vanzatorului in momentul receptionarii produsului (la achizitie/returnare dupa reparatie) nu sunt acoperite de garantie.
14.6. Interventiile neautorizate asupra produsului, nerespectarea instructiunilor de intreținere, precum si utilizarea acestuia in alte conditii decat cele pentru care a fost conceput, conduc la pierderea garantiei.
14.7. In vederea mentinerii garantiei si a duratei de viata a produselor va rugam sa tineti cont de urmatoarele instructiuni:
– Dupa fiecare purtare, incaltamintea se curata si se pune pe sanuri potrivite ca marime si forma. Imbracamintea se aseaza pe umerase corespunzatoare ca dimensiune si in caz de udare se lasa la uscat departe de o sursa de caldura.
– Incaltamintea trebuie curatata inainte de aplicarea oricarui luciu pentru incaltaminte, a cremelor, preparatelor contra pete etc.
– Imbracamintea se curata doar in curatatorii specializate, prin procedee anume destinate tesaturii din care este confectionata.
– Pentru curatarea si intretinerea incaltamintei trebuie folosite numai produse de curatare/intretinere special concepute pentru tipul de material din care este confectionat produsul cumparat. Cand folositi aceste produse de intretinere, cititi cu atentie instructiunile producatorului acestora.
– Pentru buna intretinere a pielii produsului si pentru a pastra culoarea vie a acestuia, după cateva purtari se aplica cu ajutorul unei perii moi sau al unei carpe un strat de ceara/crema pentru incaltaminte, dupa care se lustruieste cu o carpa moale sau cu o perie.
– Pentru mentinerea culorii vii ale tesaturilor costumelor si camasilor, evitati depozitarea acestora catre o sursa directa de lumina si expunere UV.
– Incaltamintea cu fete din piele neteda, piele intoarsa, piei de antilopa sau nabuc se curata cu o carpa moale uscata sau cu o perie speciala potrivita fiecarui tip de piele. Nu folositi apa, pentru ca fata materialului s-ar putea pata/decolora.
– Costumele si imbracamintea din lana sau alte declinari NU se curata la masina de spalat.
– Incaltamintea cu fete din lac, piei metalizate sau lacuite se curata de praf cu o carpa moale.
– Incaltamintea cu fete din material textil se va curata de praf cu o perie uscata, dupa fiecare purtare.
– Incaltamintea trebuie ferita de contactul direct cu solventii organici (benzina, alcool, acetone etc).
– Incaltamintea, indiferent de materialul din care este facuta, nu se spala manual si nu se introduce in masina de spalat rufe.
– Petele de grasime sau alte impuritati se indeparteaza folosind o solutie contra petelor, special conceputa pentru tipul de material din care produsul este fabricat (pentru pielea neteda, pielea intoarsa, pielea de antilopa sau nabuc si pentru materiale textile).
– Nu folositi inalbitori.
– Incaltamintea si imbracamintea se usuca natural, la temperatura camerei. Nu uscati la ventilator, calorifer, foc, uscator de par sau alte surse de caldura ori prin expunere directa la soare.
– Pentru marirea duratei de folosire se recomanda purtarea alternativa a 2-3 perechi de incaltaminte intr-o perioada de timp. Fiecare pereche de pantofi Loake are nevoie de cel putin 24 de ore de repaus intre purtari.
– Pentru marirea duratei de folosire se recomanda purtarea alternativa a 2-3 costume intr-o perioada de timp.
– Fiecare costum MARIȘ are nevoie de cel putin 48 de ore de repaus intre purtari.
14.8. Atentionari speciale
Imbracamintea din fibre naturale este expusa riscului de peeling si rarefierii tesaturii la purtari indelungate. Daca stiti ca prin conformatia musculaturii corpului aveti risc crescut de a dezvolta peeling (tocire a tesaturii), recomandam alegerea unei tesaturi mai rezistente, cu un grad de finete redus si un gramaj crescut, prelungind astfel durata de viata a acesteia.
Incaltamintea cu talpa din piele se toceste in mod natural si se recomanda a nu fi purtata pe vreme umeda, pe suprafete care nu sunt netede (pietris, nisip etc), deoarece aceste lucruri accelereaza procesul de uzura a talpii. Incaltamintea cu talpa din piele poate fi protejata cu o pingea de cauciuc care se aplica pe jumatatea din fata a talpii.
Imbracamintea din fibre naturale se sifoneaza si necesita calcare pe mese speciale, destinate tesaturii de costum si cu fiare de calcat cu talpa de Teflon.
Numai produsele marcate cu water-proof (impermeabil) sunt impermeabile.
Articolele din piele naturala polisata lasa apa sa patrunda mai greu, insa nu sunt perfect impermeabile. Articolele din tesatura water repellent lasa apa sa patrunda mai greu, insa nu sunt water-proof (nu sunt perfect impermeabile).
Incaltamintea cu fete textile sau din piele naturala si nefinisata (piele intoarsa, nabuc etc), cu fete prezentand cusaturi, cusaturi decorative sau perforatii, precum si incaltamintea cu talpa din piele se recomanda a fi purtata doar pe timp uscat, deoarece exista riscul patrunderii apei in interior si riscul deteriorarii iremediabile a acesteia.
La captuseli naturale ale incaltamintii, care nu au fost tratate chimic pentru fixarea pigmentului, exista riscul migrarii culorii. Se recomanda utilizarea ciorapilor asortati sau de o culoare inchisa ori in nuanta interiorului (a captuselii).
Comerciantul nu poate fi facut raspunzator pentru incidentele provenite din nerespectarea instructiunilor mentionate mai sus sau pentru disconfortul provenit din purtarea incaltamintei de marime nepotrivita sau model/calapod nepotrivit.
Deteriorarea incaltamintii cauzata de conducerea autoturismului nu este considerata defect de fabricatie.